Mannenkoor St.CAECILIA neemt TROPENMAATREGELEN voor haar concert van zondag
Het zat Caecilia al mee, toen hun Galaconcert een maand tevoren stijf uitverkocht was. Nu er sprake is van tropische temperaturen, prijst zij zich gelukkig dat het concert, dankzij medewerking van het kerkbestuur, in de St. Petruskerk plaatsvindt. Per definitie zijn kerkgebouwen al wat koeler dan de omgeving, maar het bestuur heeft allerlei maatregelen genomen om het verblijf er zo aangenaam en veilig mogelijk te laten zijn. De ruimte wordt tot aan het concert nog extra mechanisch gekoeld, er is voldoende gekoeld water ingeslagen (met dank aan de medewerking van de PLUS ) voor zowel uitvoerenden als het publiek en ook het kleding- en pauzebeleid wordt er op aangepast. Gerekend naar de overal overheersende hoge temperaturen is de St. Petruskerk zondagmiddag relatief juist wel de aangenaamste plek om te verblijven. En daar krijgt men óók nog een knalgoed concert bij aangeboden met een heus combo als begeleiding en de plaatselijk bekende blaaskapel Okki 7+1 zorgt voor feestmuziek. Verder is het genieten van de landelijk bekende Regionale Ster, 't mèdje oet Noorbeek: Brigitte Heitzer als soliste.....
